Kedves Vásárlóink!
Különböző okok miatt, de előfordul, hogy bankkártyás fizetés esetén nem sikerül a folyamatot végigvinni. Ilyen esetben a vásárló sikertelen vagy akár még státusz nélküli állapottal is szembesülhet. Adminisztrátori oldalon azt tapasztaljuk, hogy habár a vásáló a bankkártyás fizetést választotta, maga a tranzakció nem volt sikeres.
A végeredmény - akárhonnan is nézzük - az, hogy a vásárló sem és a Manópostások sem boldogok. :(
Javaslatunk ennek feloldására az, amit ma tapasztaltunk egyik vásárlónknál (akinek köszönjük, hogy befáradt hozzánk és együtt követtük végig a folyamatot) a következő volt: a vásárlásnál használt böngészőben a felugró ablak tiltásra került, vagy egyéb biztonsági beállítás tiltja.
1. lépés: kérjük kattintson a kis lakat jelre (majdnem minden böngészőben hasonló):
2. lépés: kérjük kattintson a Webhelybeállítások szövegre:
3. lépés: a webhelybeállításoknál kérjük ellenőrizze, hogy az Előreugró ablakok és beállítások részben az Engedélyezett állapot van beállítva, ha nincs kérjük váltsa át az állapotot:
Reméljük sikerül ezzel az esetleges akadályokat elhárítani :)
Kellemes vásárlást kíván a Manóposta csapata!